Khamis, Disember 06, 2012

Tarikh Dah Ada. Yay!!!

Minggu lepas semangat duk usha website Ined sebab nak cari tentatif jadual utk semester 2013 nanti. Puas godek2, akhirnya jumpa jugak. Mende pertama yang aku cari ialah TARIKH EXAM. Takut gak tarikh exam tu bertembung ngan tarikh ehem ehem aku. Hehehe..

Jumpa je tarikh exam tu... jadi lega sangat2. Sebab tarikh kitorag x bertembung. Cuma dalam bulan yang sama je r. Exam ujung bulan, aku lak, awal bulan. So print out jadual tu, sebab nak tunjuk kat En.Omar & Puan Mummy. Perasaan masa tu lbh kurang cam masa nak anta draft assgmnt kat lecturer, takut kena rejek & kena wat balik. Oh tidak! Kepala mak dah nak meletup pikir pasal tarikh je nyah! Xmo pikir2 dah.

So, jumpa En.Omar. Dan macam yang dijangka, mende pertama yang dia cakap... "Boleh ker awk wat 2 keje dalam 1 masa ni?" dan dengan konfidennya aku jwb Ye! Boleh! Hahaha! So gedik x nyempat2! Bincang punya bincang, akhirnya dia pon setuju. Good! Sekarang tinggal kena yakinkan itu Puan Mummy je.

Dipendekkan citer, Puan Mummy & Encik Daddy pon setuju BERSYARAT! Iaitu, diorang tak nak dengar aku komplen penat ker boring ker apa ker. Cis!! Syarat x patut tul diorang ni! Tapi xpe r, yang tu sume bleh kaw tim last2 nanti. Hahaha!

So, dengan ini secara rasminya, tarikh perkahwinan kami adalah pada...




Dua|Enam|Tiga Belas


&


Sembilan|Enam|Tiga Belas



Insyallah!!! Doakan yer?  ;-)

0 ulasan: